مهدی جلالی مجد

محقق و مدرس دانشگاه در رشته آسیب شناسی و حرکات اصلاحی در ورزش

مهدی جلالی مجد

محقق و مدرس دانشگاه در رشته آسیب شناسی و حرکات اصلاحی در ورزش

مهدی جلالی مجد

این وبلاگ جهت نشر مطالب علمی و دانشگاهی در رشته آسیب شناسی و حرکات اصلاحی در ورزش جهت استفاده دانشجویان عزیز می باشد.

آناتومی

دوشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۰۳ ق.ظ

با سلام جزوه آناتومی جهت مطالعه دانشجویان عزیز در دسترس میباشد.

جهت دریافت فایل اینجا کلیک کنید

  • مهدی جلالی مجد

نظرات  (۳)

http://uupload.ir/view/b9oi_تنیس-حسین_عبدی.docx/
  • محمد امین مبرهن
  • سلام

    استاد من بار ها سعی کردم تا خود فایل رو براتون ارسال کنم اما هر بار که امتحان کردم سایت اجازه ارسال فایل رو نمیده ، از بقیه دوستانمم پرسیدم اون ها هم همین مشکل رو داشتن

    لطفا اگه امکانش هست شماره تون یا آیدی تلگرام یا ایمیل خودتونو بهم ارسال کنید

    محمد امین مبرهن
    Mohamadamin.mobarhan@gmail.com
  • حسین عابدینی
  • سلام .استاد من بارها سعی کردم فایل رو بفرستم اما نمیشه 
    بیزحمت تلگرام پیم بدید که فایلو براتون بفرستم  همه بچه ها همین مشگلو دارن  ممنون
    حسین عابدینی
    ۰۹۱۰۰۶۹۸۵۳۳


    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی