مهدی جلالی مجد

محقق و مدرس دانشگاه در رشته آسیب شناسی و حرکات اصلاحی در ورزش

مهدی جلالی مجد

محقق و مدرس دانشگاه در رشته آسیب شناسی و حرکات اصلاحی در ورزش

مهدی جلالی مجد

این وبلاگ جهت نشر مطالب علمی و دانشگاهی در رشته آسیب شناسی و حرکات اصلاحی در ورزش جهت استفاده دانشجویان عزیز می باشد.

حرکت شناسی ورزشی2

پنجشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۵۹ ب.ظ

با سلام 

دانشجویان گرامی جزوه حرکت شناسی بخش دوم را جهت مطالعه میتوانید دانلود کنید

دقت فرمایید سوالات امتحان حرکت شناسی و بخشی از امتحان بیومکانیک از این جزوه می باشد.


لطفا جهت دانلود کلیک کنید

  • مهدی جلالی مجد

نظرات  (۳)

  • مریم فولادی
  • با سلام و احترام 
    موضوع :چشم انداز شما در مورد المپیک ۲۰۲۰
    برای اعزام کاروان ۲۰۲۰ شفاف سازی بودجه های پرداختی کمیته ملی المپیک به فدراسیون ها و همچنین هزینه های صورت گرفته برای اعزام کاروان های ورزشی کشورمان به بازی های مختلف و قرار دادن آن برروی سایت کمیته جهت اطلاع عمومی و مجموع هزینه های اعزام کاروان ورزشی کشورمان به بازی های المپیک لازم است .
    جدول زمان بندی اعزامی کاروان ورزشی ایران به محل برگزاری المپیک .کادر سرپرستی کاروان ورزشی ایران اولین گروه از مجموعه این کاروان است که به منظور انجام امورنهایی برای پذیرش کاروان ایران عازم خواهد شد .کادر فنی اولین نشست فنی خود را برای برگزار کنندگان بازیها و همتا یانشان از دیگر کشور ها برگزار خواهند کرد.بعد از اعزام این گروه و همزمان با آغاز زمان اعزام ورزشکاران دیگر اعضا ی کاروان ورزشی ایران در قالب گروههای پزشکی ,سرپرستی ,رسانه ای نیز در زمان های تعیین شده راهی خواهند شد در کل این مسئولان ورزش در همه کشورهاالمپیک و مهیاکردن هر چه بهتر شرایط,اعزام کاروان به این رویداد رادر سر لوحه فعالیت های چند ماه اخیر خود قرار داده .کاروانی,که برنامه ریزی و انجام هماهنگی های لازم جهت پیگیری دقیق تمام امور مربوط به اعزام آن برعهده سرپرست خواهد بود در حالیکه انتخاب یک گزینه برای سپردن این مسئولیت به وی یکی از,بزرگترین مجهولات این روزهای ورزش ایران است .مدیریت کاروان های اعزامی وظیفه سنگینی بر عهده دارد در اساس,نامه کمیته ملی المپیک وظایف زیادی تعریف شده از جمله مشکلات آماده سازی تیم های ملی ,سرکشی,بازدید,از تمرینات و روند آماده سازی تیم های ارتباط دائمی و مستمر با کمیته برگزاری بازی,ها
  • مهدی کوشکی
  • با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای جلالی مجد
    موضوع : چشم انداز ایران در المپیک ۲۰۲۰توکیو
    در  ابتدا از همه مهم تر بحث مدال اوری و حفظ ابروی ایران در جامعه جهانی است .
    زیرا چشمان تمام کره ی زمین به این‌رویداد مهم دوخته شده است  . بنابراین ایران ابتدا باید از نظر اخلاقی و سپس از نظر مداآوری بفکر باشد.
    در همین راستا ابتدا باید وزارت ورزش و جوانان به گسترش فضای ورزشی در کشور را یکی از راه های کمک به توسعه ورزش قهرمانی دانست و گفت: بهره برداری از طرح های نیمه تمام مسیر رسیدن به موفقیت های بیشتر و افتخارآفرینی درعرصه های مهم و معتبر را هموار خواهد کرد. 
    سپس در همین راستا جهت کسب عناوین بیشتر باید ستاد شناسایی ظرفیت ها و استعدادهای ورزشی ایران برای حضوری قدرتمند در این رقابت ها از مدتی قبل تشکیل شده است که امیدواریم در المپیک 2020 شاهد دوره ای درخشان و بی سابقه از لحاظ کیفیت و تعداد مدال های کسب شده، باشیم. 
    همچنین باید قبل از اعزام کاروان به المپیک ۲۰۲۰توکیو باید مراحل تعیین بودجه فدراسیون ها به درستی و با دقت تمام انجام شود . همچنین از رفتن افراد بیهوده جلوگیری شود و با فرستادن مربیان و کادر های فنی تیم ها به نتیجه گیری بهتر تیم ها و در نتیجه سربلندی کاروان ورزشی ایران در المپیک ۲۰۲۰توکیو بینجامد.
    در همین باره وزیر محترم ورزش و جوانان دکتر مسعود سلطانی فر متعقد به  برگزاری منظم جلسات ستاد عالی بازی‌های المپیکی و پارالمپیکی را مورد تاکید قرار داد و گفت: با برگزاری منظم جلسات از این پس نظارت ویژه‌ای هم صورت خواهد گرفت تا با ایجاد شرایط بهتر در زمینه حمایت‌های مختلف از رشته‌های پرامید کاروان قدرتمندی را با نظارت قوی راهی المپیک توکیو کنیم.
    وی هدف کاروان ورزشی ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ را کسب بهترین نتیجه در مجموع رده بندی مدال‌ها دانست و افزود: ابتدا فدراسیون‌های ویژه و پرامید باید با قدرت سهمیه‌ها را بدست آورند تا فرصت بیشتری برای آماده سازی و حضور قدرتمندانه در المپیک بوجود آید. در این بین هدف گذاری ما کسب بهترین نتیجه در بازی‌های المپیک توکیو است.
    در پایان امیدوار هستیم با کمک خداوند منان بیشترین مدل آوری ورزشکاران در المپیک ۲۰۲۰توکیو را شاهد باشیم تا پرچم خوش رنگ ایران بر فراز قله های جهانی برافراشته شود .
  • فاطمه دهقانی فر
  • ابتدا مسائل انضباطی را مورد تعریف قرار داده و به ورزشکاران گوش زد میشود که این عوامل را که شامل: 1-تایم ورود و خروج به تمرین 2- رعایت مسائل اخلاقی و تربیتی 3-رفتار جوانمردانه و ورزشکاری میباشند را رعایت نمایند

    در بعد به مسائل مدیریتی پرداخته میشد که بازیکنان و اعضای کادر تیم از قوانین و مقررات پیروی کرده و از مسائلی ک تیم را به حاشیه میکشاند دوری کنند
    و با برنامه ریزی به کار و روند پیش رفت تیم ادامه خوام دادبعد از ان نوبت به مسائله تمرینی میرسد که ورزشکاران و تیم را از لحاظ روحی و جسمی اماده ی مسابقه کرده و به انها شکل و فرم حریف ، نحوه بازی تیمه حریف و مسائل فیزیکی انها گوش زد شده و با برنامه تمرینی مناسب ان ها اماده ی تورنومنت میشوند
    *فاطمه دهقانی فر*
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی